آب معدنی نستله موجب رشد سریع قد کودکان می شود

ثابت شده است که آب معدنی نستله منبع خوبی از کلسیم است. در واقع، مطالعات نشان داده اند که بدن شما می تواند کلسیم آب معدنی را به همان اندازه اگر بهتر از کلسیم محصولات لبنی نباشد، جذب کند.

یک مطالعه روی 255 زن یائسه نشان داد که آنهایی که به طور منظم آب معدنی غنی از کلسیم می نوشند، تراکم توده استخوانی به میزان قابل توجهی نسبت به کسانی که آب با سطوح کلسیم کمتر می نوشند، دارند.

علاوه بر این، بی کربنات و منیزیم موجود در آب معدنی نستله نیز ممکن است از استخوان های قوی حمایت کند. تحقیقات نشان می دهد که سطوح ناکافی کلسیم و منیزیم ممکن است به فشار خون بالا کمک کند، که یک عامل خطر برای بیماری قلبی است. یک مطالعه اخیر، آب آشامیدنی سرشار از منیزیم و کلسیم را با سطوح فشار خون به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

آب معدنی به طور قآب معدنیل توجهی به سلامتی کمک می کند و سلامتی جوهره توسعه است. با این حال نقش حفاظتی آب معدنی تا حد زیادی در کشورهای ثروتمند دیده نمی شود و بدیهی تلقی می شود. سهم آن در سلامت مستقیماً از طریق غذا و تغذیه و به طور غیرمستقیم به عنوان وسیله ای برای حفظ یک محیط سالم و متنوع است.

این دو منبع گرانبها آب معدنی و سلامت با هم می توانند چشم انداز توسعه را افزایش دهند. در انسان، حدود 60 درصد وزن بدن (BW) توسط کل آب معدنی بدن (TBW) که در بخش های مایع درون سلولی و خارج سلولی توزیع می شود، که به ترتیب حاوی حدود 65 و 35 درصد از کل آب معدنی بدن هستند، نشان داده می شود.

با این وجود، مصرف روزانه 1.5 تا 2 لیتر آب معدنی باید تضمین شود، زیرا هیدراتاسیون خوب برای حفظ تعادل آب معدنی بدن ضروری است، اگرچه ممکن است نیازها در بین افراد به دلیل سن، فعالیت بدنی، شرایط شخصی و شرایط آب معدنی و هوایی متفاوت باشد. در جدول 1 میزان توصیه شده روزانه برای آب معدنی در محدوده سنی و شرایط فیزیولوژیکی در ایتالیا گزارش شده است.