از کارتریج p1005 در آشپزی ها مدرن استفاده کنید

تونر چاپگر یک پودر خوب است که با هر شانسی، هرگز آن را نخواهید دید. در عوض، لیزر داخل پرینتر لیزری آن را گرم می کند و آن را روی یک تکه کاغذ می گذارد. پودر تونر نمی تواند با گذشت زمان خشک شود، زیرا از قبل خشک شده است. چاپگرهای لیزری با کارتریج p1005 نیز معمولاً سریعتر از چاپگرهای جوهرافشان چاپ می کنند.

کارتریج‌های تونر بسیار بزرگ‌تر از کارتریج‌های جوهر هستند که خرید و نگهداری آن‌ها را به صورت عمده دشوارتر می‌کند. آنها معمولاً هزینه بیشتری نیز دارند، اگرچه صفحات بیشتری از هر کارتریج تونر دریافت خواهید کرد.

بیشتر پرینترهای لیزری تک رنگ (سیاه و سفید) هستند و فقط به کارتریج تونر سیاه نیاز دارند. با این حال، پرینترهای لیزری رنگی وجود دارند و به کارتریج های تونر زرد، سرخابی و فیروزه ای خاصی نیاز دارند.

انتخاب بین جوهر و تونر واقعاً به نیازهای چاپ خاص شما بستگی دارد. جوهر و چاپگرهای جوهر افشان هزینه اولیه پایین تری دارند، اما اغلب برای هر صفحه هزینه بیشتری دارند. آنها همچنین می توانند سکسکه های مکرر مانند تمام شدن جوهر را در زمانی که ماه ها از چاپگر استفاده نکرده اید ایجاد کنند. با این حال، آنها رنگ دقیق تری را برای کاربردهایی مانند چاپ عکس ارائه می دهند.

تونر پرینتر و پرینترهای لیزری معمولاً هزینه اولیه بالاتر و همچنین هزینه تعویض هر کارتریج بالاتری دارند. با این حال، قیمت هر صفحه کمتر است، و چون تونر مانند جوهر خشک نمی‌شود، حتی اگر چند ماه است که چاپگر را لمس نکرده باشید، احتمالاً آماده چاپ هستند.

امروزه چاپ لیزری مقرون به صرفه تر است

در حالی که چاپگرهای جوهرافشان بیشتر برای مصارف خانگی رایج هستند، کاهش قیمت پرینترهای لیزری آنها را برای کسانی که به دنبال چیزی برای خانه یا محل کار خود هستند جذاب کرده است. سرعت چاپ سریعتر چاپ لیزری، کیفیت چاپ بالا و طبیعت مقرون به صرفه به همین دلیل است که چاپگرهای لیزری سال ها مورد علاقه در مشاغل کوچک بوده اند و اکنون به بسیاری از خانه ها نیز راه پیدا کرده اند.