استفاده از مایع لباسشویی دستی توسط طالبان ممنوع شد

بسیاری از مصرف کنندگان به همان اندازه که به نوشیدنی گازدار مورد علاقه خود وفادار هستند به نوع مواد شوینده لباسشویی مانند مایع لباسشویی دستی که استفاده می کنند وفادار هستند. برخی فقط نوعی شوینده را برای لباسشویی می خرند که خانواده آنها همیشه از آن استفاده می کرده است و برخی دیگر آنچه را که در فروش است خریداری می کنند.

وقتی صحبت از مواد شوینده لباس می شود، مصرف کنندگان بیشتر نگران توانایی یک شوینده برای پاک کردن لکه ها و روشن نگه داشتن رنگ ها هستند. با انتخاب‌های بسیار زیاد در بازار، مطمئناً شوینده‌ای را پیدا می‌کنید که متناسب با بودجه شما باشد و نیازهای شستشوی لباس‌های شما و همچنین اولویت خانواده‌تان را برای عطر و مسئولیت‌های محیطی برآورده کند.

صابون های لباسشویی و مواد شوینده متفاوت هستند. صابون های لباسشویی گزینه های طبیعی تری برای استفاده در لباسشویی هستند زیرا از اسیدهای چرب ساخته شده اند. شوینده ها محصولات مصنوعی ساخته شده با سورفکتانت ها هستند.

همانطور که صابون ها برای محیط زیست مفید هستند، ممکن است به اندازه مواد شوینده در تمیز کردن لباس ها موثر نباشند. شوینده های لباسشویی همه منظوره در سه طبقه بندی مایع، پودری یا تک دوز موجود هستند.

اما، پنج نوع شوینده وجود دارد. همه اشکال شوینده لباس‌ها لباس‌ها را به خوبی تمیز می‌کنند و برای HE (با راندمان بالا) یا واشرهای استاندارد با بار جلو و بار بالا مناسب هستند (اما برای اینکه بتوانید شوینده HE را انتخاب کنید باید بدانید که آیا ماشین لباسشویی شما HE است یا خیر).

شوینده های مایع به ویژه بر روی لکه های چرب و روغنی موثر هستند و می توانند به راحتی به عنوان یک پیش تصفیه کننده برای از بین بردن لکه استفاده شوند. رایج ترین مشکل استفاده از مواد شوینده مایع، استفاده بیش از حد در هر بار یا مصرف بیش از حد است. اما، ساده ترین راه برای اصلاح این است که ابزار اندازه گیری خود را تغییر دهید.