با استفاده از فریم عینک زنیت چشمان ضعیف خود را درمان کنید

اگرچه آنها به اندازه کافی کوچک هستند که روی صورت شما قرار بگیرند، اما فریم عینک زنیت ها قطعات پیچیده ای از ماشین آلات هستند. هر عنصر باید در مشارکت با عنصر بعدی کار کند تا اطمینان حاصل شود که دید واضحی دارید.

بنابراین وقتی بخشی از فریم فریم عینک شما می شکند یا به درستی کار نمی کند، توصیف یا حتی مکان یابی مشکل می تواند دشوار باشد. دانستن آناتومی فریم عینک خود بخشی از راه حل است. می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه قطعات فریم عینک با هم قرار می گیرند و هر مشکلی را تشخیص دهید.

یادگیری در مورد قطعات فریم عینک هنگام صحبت با یک متخصص نوری نیز مفید است. به جای ارجاع به «قسمت فلزی کوچک» یا «چشماماجیگ بلند کناری»، می‌توانید به زبان آن‌ها صحبت کنید. به تمام قسمت‌های مختلف فریم عینک که روی این نمودار برچسب زده شده‌اند نگاهی بیندازید، سپس به ادامه مطلب بروید تا یاد بگیرید که چگونه آنها برای ساخت چنین لوازم جانبی ضروری کنار هم قرار می‌گیرند.

لنزها قطعات شفافی هستند که هنگام استفاده از فریم عینک به آنها نگاه می کنید. آنها مطابق نسخه شما سفارشی شده اند، به این معنی که نور را به گونه ای شکست می دهند که مشکلات بینایی شما را اصلاح کند. انواع مختلفی از لنزها و مواد لنز وجود دارد. بسته به نسخه شما، ممکن است به لنزهای تک بینایی یا چند کانونی مانند پروگرسیو نیاز داشته باشید.

بدون لولا، نمی‌توانید شقیقه‌های فریم عینک خود را برای نگهداری راحت به داخل تا کنید. لولاها اتصالاتی هستند که توسط یک پیچ به هم متصل می شوند و قسمت انتهایی فریم عینک شما را به شقیقه ها یا بازوها متصل می کنند. آنها انواع مختلفی دارند، اما همه آنها باید امکان حرکت آسان بازوهای فریم عینک را فراهم کنند.

دو نیمه یک لولا توسط یک پیچ به هم محکم می شوند. اگر تا به حال کیت تعمیر فریم عینک با پیچ گوشتی کوچک دیده اید، اکنون می دانید که برای چیست! پیچ های داخل لولای فریم عینک شما بسته به نیاز فریم شما می توانند سفت، شل یا تعویض شوند.