با انجیر گرمساز آب خانه خود را تصفیه کنید

محصول انجیر گرمسار حاوی مقدار نسبتاً زیادی فیبر است که تأثیر مفیدی بر دستگاه گوارش انسان دارد. پریستالسیس روده بهبود می یابد، مدفوع عادی می شود.

استفاده منظم از این محصول به دلیل وجود ویتامین های گروه B در آن می تواند خلق و خوی خوبی داشته باشد.سروتونین در نتیجه دریافت ویتامین B6 تولید می شود. به عادی سازی متابولیسم کمک می کند، احتمال واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد و به کاهش تورم کمک می کند.

منیزیم موجود در انجیر اثر پیشگیرانه ای بر بافت ماهیچه ای دارد. احتمال فعالیت تشنجی و اسپاسم را کاهش می دهد. درشت مغذی به جذب بهتر کلسیم کمک می کند که برای پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است. با مصرف کافی، خطر شکستگی استخوان کاهش می یابد.

آهن موجود در انجیر برای پیشگیری از کم خونی ضروری است. ورود این نوع غذا به رژیم غذایی افرادی که مصرف گوشت را محدود می کنند بسیار مهم است. با کمک انجیر می توان سطح هموگلوبین خون را در خانه بالا برد.

انجیر حاوی کلسیم است که کمبود آن منجر به بیماری های جدی می شود. شکنندگی مو و ناخن، شکنندگی استخوان ها، شکستگی های مکرر ممکن است نشان دهنده ایجاد پوکی استخوان باشد. کلسیم نقش مهمی در بدن کودک دارد.

مسئول عملکرد صحیح سیستم اسکلتی و عضلانی است. کمبود این عنصر در کودکان می تواند منجر به نقض وضعیت بدن، تغییر شکل و افزایش شکنندگی استخوان ها، پوسیدگی شود.

انجیر تازه برای کسانی که از غذاهای پرکالری اجتناب می کنند مناسب است. در عین حال، این شاخص در محصول خشک شده افزایش می یابد.

انجیر حاوی 12 درصد از نیاز روزانه فیبر درشت است که هضم یا جذب نمی شود. النا مالیشوا در برنامه تلویزیونی” زندگی سالم” اظهار داشت: فیبر درشت کلسترول، مواد سمی و مواد سرطان زا را جذب می کند و آنها را با مدفوع از بدن خارج می کند.