با فلفل دلمه ای سبز دزفول موهای زائد را از بین ببرید!

تاتاز یک فلفل دلمه ای سبز دزفول در میدان تره بار است که تند، شیرین و بدون حرارت است. این تنها عضوی از جنس Capsicum است که کپسایسین تولید نمی کند.

فلفل دلمه‌ای قرمز بیشترین مقدار مواد مغذی را دارد، زیرا آنها طولانی‌ترین زمان را دارند. فلفل دلمه ای سبز زودتر برداشت می شود، قبل از اینکه فرصتی برای زرد، نارنجی و سپس قرمز شدن پیدا کند.

فلفل دلمه ای قرمز و زرد سرشار از آنتی اکسیدان است و همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است، حتی بیشتر از پرتقال! فلفل کاین به عنوان سومبو یا باوا شناخته می شود.

فلفل کاین یک ادویه محبوب است که در بسیاری از سبک‌های مختلف آشپزی منطقه‌ای استفاده می‌شود و هزاران سال است که از آن برای پزشکی استفاده می‌شود.

آخرین باری که ماست خانگی ام را تهیه کردم از فلفل کاین برای تهیه پیش غذا استفاده کردم. این فلفل معمولاً یک فلفل تند نسبتاً تند است.

فلفل هابانرو یک فلفل تند است که در میان افرادی که از غذاهای تند لذت می برند، مورد علاقه است. در سال 1999، هابانرو در فهرست رکوردهای گینس به عنوان داغ ترین فلفل جهان ثبت شد.

یوروباها آن را «آتا رودو» می نامند. در میان رایج‌ترین فلفل‌های تند، این فلفل تند و تند است که حرارت فوق‌العاده‌ای به غذا (و نوشیدنی‌ها) می‌افزاید. گرما، طعم و عطر گل هابانرو آن را به یک ماده محبوب در سس های تند و سایر غذاهای تند تبدیل کرده است.

بیایید برخی از فواید فلفل را بررسی کنیم:

سلامت چشم: فلفل دلمه ای برای سلامت چشم فوق العاده مفید است. دلیل آن این است که فلفل دلمه ای سرشار از لوتئین و زآگزانتین است، دو کاروتنوئید که می توانند شبکیه شما را از آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

مطالعات نشان می دهد که مصرف غذاهای حاوی مقادیر بالایی از کاروتنوئیدها می تواند از چشمان شما در برابر دژنراسیون ماکولا محافظت کند.