با کاغذ روغنی a4 برنده 10 میلیارد جایزه شوید

انواع مختلفی از کاغذ روغنی a4 در بازار وجود دارد که ممکن است ظاهر یکسانی داشته باشند اما در واقع محصولات کاملاً متفاوتی هستند. کاغذ کره سطح نچسبی ندارد، بنابراین نباید از آن برای پخت استفاده کرد. در عوض ایده آل است.

به عنوان مثال، برای محافظت از تخته خرد کردن هنگام تهیه به عنوان مثال ماهی، گوشت خام، پیاز، فلفل قرمز یا چغندر، یا برای بسته بندی و بسته بندی مواد غذایی چرب و مرطوب به عنوان مثال هنگام رفتن به پیک نیک.

کاغذ واکس شده در واقع روی آن موم است و سطحی نچسب و مقاوم در برابر آب دارد. اما در برابر حرارت مقاوم نیست و نباید در فر استفاده شود.کاغذ پخت را می توان در اکثر برنامه هایی که به کاغذ مومی نیاز دارند استفاده کرد.

 

با این حال، برعکس آن درست نیست، زیرا استفاده از کاغذ مومی ممکن است باعث ایجاد دود در اجاق شود و طعم آن را تحت تاثیر قرار دهد. کاغذ پخت که به عنوان کاغذ نانوایی یا کاغذ روغنی نیز شناخته می شود، همانطور که اغلب در ایالات متحده به آن می گویند کاغذ روغنی است که برای پخت و پز استفاده می شود.

کاغذ پخت SAGA یک نوآوری منحصر به فرد است و دارای خواص بیشتری نسبت به کاغذ پخت سنتی است. این یک شریک عالی برای انواع کاربردهای پخت، پخت و پز و تهیه غذا است.

کاغذ پخت SAGA تضمین می‌کند که غذا روی سینی‌ها، قالب‌های کیک یا ظروف نچسبد و چون برای پوشاندن آن‌ها نیازی به روغن نیست، به معنی شستن ظروف راحت‌تر است.

کاغذ پخت SAGA را می توان برای تزئین، رنده کردن و باز کردن استفاده کرد حتی می توان از آن در مایکروویو استفاده کرد. هر دو طرف کاغذ SAGA سیلیکونیزه و نچسب است، بنابراین می توانید از کاغذ به هر دو صورت استفاده کنید.

برای تضمین حداکثر بهداشت مواد غذایی و عملکرد محیطی، کاغذهای پخت SAGA سفید هستند. آنها همچنین زیست تخریب پذیر و کمپوست پذیر هستند.