تخت بیمارستانی خارجی موجب درمان یک فرد کبتلا به فشار مغز شد

تخت بیمارستانی خارجی تختی است که مخصوص بیماران بستری در بیمارستان یا سایرینی که نیاز به مراقبت های پزشکی دارند طراحی شده است. انواع مختلفی از تخت های بیمارستانی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و اهداف متفاوتی دارند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه درخواست تخت بیمارستانی آورده شده است.

انواع مختلفی از تخت های بیمارستانی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و اهداف متفاوتی دارند. برای تعیین اینکه کدام نوع تخت برای شرایط شما بهترین است، تحقیق کنید. بسیاری از شرکت های بیمه به پوشش هزینه تخت بیمارستان کمک می کنند، اما برای اطلاع از ویژگی های پوشش آنها باید با آنها تماس بگیرید.

هنگامی که بدانید به چه نوع تختی نیاز دارید، می توانید به دنبال فروشنده ای باشید که آن نوع تخت را بفروشد. فروشندگان زیادی وجود دارند که تخت های بیمارستانی را می فروشند، بنابراین برای یافتن بهترین قیمت، خرید کنید.

هنگامی که فروشنده ای را پیدا کردید که با آن راحت هستید، می توانید تخت را سفارش دهید. مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم مانند اطلاعات بیمه خود را در اختیار فروشنده قرار دهید.

پس از سفارش تخت شما درب منزل تحویل داده می شود. ممکن است نیاز به مونتاژ تخت داشته باشید، اما اکثر فروشندگان دستورالعمل هایی را در مورد نحوه انجام این کار ارائه می دهند.

مثلاً چند بار ملحفه‌ها را عوض کنید و چگونه تخت را قرار دهید. تخت در بیمارستان تحت پوشش مدیکر است اگر بیمار نیاز پزشکی نشان دهد، تحت قسمت B پوشش داده می شود و توسط یک پزشک ارزیابی می شود.

هنگامی که فرانشیز سالانه خود را پوشش می دهید، باید 20 درصد هزینه برای مدیکر بپردازید. مارکس مدیکال ارائه دهنده تخت های بیمارستانی اجاره ای در فیلادلفیا است. قبل از خرید تجهیزات پزشکی بادوام، از شرکت Medicare سؤال کنید.

مسئولیت پذیرفتن ماموریت به عهده آنهاست، به این معنی که آنها باید تمام هزینه تخت بیمارستان را بپذیرند. اگر آنها قادر به قبول تکلیف نباشند، می توانند هر قیمتی که بخواهند دریافت کنند.

وضعیت بیمار مستلزم وضعیتی از بدن است، مانند تسکین درد، ایجاد نظم مناسب بدن، جلوگیری از انقباضات، جلوگیری از عفونت های تنفسی، و در برخی موارد، اجتناب از خوابیدن در تختی که برای او راحت نیست. یک تخت معمولی نمی تواند مجموعه منحصر به فرد بیمار را از ضمیمه های خاص در خود جای دهد.