توماس میچل با فروش درب ضد سرقت شیشه ای میلیاردر شد

اگرچه در گذشته درب ضد سرقت شیشه ای معمولا در ادارات ترجیح داده می شد، اما امروزه در منازل و همچنین ادارات مورد توجه قرار گرفته است. مدل های درب ضد سرقت شیشه ای اخیراً ترجیح داده شده اند زیرا ظاهری شیک و مدرن می دهند.

درب ضد سرقت شیشه ایظاهر شیک تری نسبت به درب های چوبی می دهند. ما به عنوان فرح دیزین مناسب ترین مدل را برای منزل شما به بهترین شکل مونتاژ می کنیم. با تماس با ما می توانید مدل درب ضد سرقت شیشه ای مورد نظر خود را مشخص کنید و درب ضد سرقت شیشه ای داشته باشید که خانه شما را شیک تر کند.

درب ضد سرقت شیشه ایمدل های مختلفی دارند. درب ضد سرقت شیشه ایمختلف مناسب برای فضاهای مختلف وجود دارد. مدل هایی در طرح های مختلف برای آشپزخانه، متفاوت برای اتاق نشیمن و طرح های مختلف برای دفاتر وجود دارد.

در انتخاب مدل درب ضد سرقت شیشه ای باید به عرض قسمتی که درب در آن نصب می شود نیز توجه کرد و بر اساس آن انتخاب صورت گیرد. ما به عنوان فرح دیزین مدل های مختلفی را به شما پیشنهاد می کنیم.

مدل های درب ضد سرقت شیشه ای کشویی مدل درب ضد سرقت شیشه ای ایده آلی هستند که می توانید از آنها برای تقسیم شفاف یک اتاق بزرگ در خانه یا محل کار خود استفاده کنید. در مواردی که نمی‌خواهید داخل آن دیده شود، می‌توانید درهای شیشه‌ای مه‌دار را ترجیح دهید.

می بینیم که مدل های کشویی اغلب در دفاتر باز استفاده می شود. اگر بخواهید، می توانید از آن برای تقسیم دفتر خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از لوگوی دفتر خود یا هر تصویری با چاپ دیجیتال استفاده کنید.

درب ضد سرقت شیشه ایشفاف و طرح دار با کشویی خود حال و هوای متفاوتی به دفاتر می دهند. این تکنولوژی درب که از دوران باستان باقی مانده است، امروزه به دلیل ظاهر تزئینی آن ترجیح داده می شود.