تیشرت سوزنی شماره دار با توجه به دمای هوا دمای بدن شما را تنظیم می کند

اکثر مردمی که امروزه زنده هستند تیشرت سوزنی شماره دار با آستین کوتاه، بدون یقه و بدون دکمه می پوشند. مدل تی شرت و پیراهن از جهات مختلف متفاوت است. تمایز اصلی بین تی شرت و مدل پیراهن این است که پیراهن لباس رسمی است و تی شرت لباس غیررسمی است.

این لباس‌ها اکنون هنگام استراحت در خانه، اتاق‌های هیئت مدیره برخی استارت‌آپ‌های کسب‌وکار و تقریباً هر جای دیگری پوشیده می‌شوند. چند اصطلاح مرتبط با لباس می تواند بسیار گیج کننده باشد. وقتی عبارات پیراهن و تی شرت را می شنویم یا می خوانیم، اغلب تعجب می کنیم که آیا این عبارات یکسان هستند.

تی شرت یک پیراهن تک جنسیتی با بدنه تی شکل و آستین هایی است که به صورت غیررسمی پوشیده می شود. تی شرت را می توان در خانه یا در هر مناسبت غیررسمی پوشید. آنها از مواد سبک وزن مانند پنبه تشکیل شده اند. تی‌شرت‌ها لباس‌های غیررسمی هستند و نباید در مراسم رسمی، حرفه‌ای یا سایر رویدادهای غیررسمی پوشیده شوند.

تفاوت تی شرت و پیراهن از نظر دکمه در این است که تی شرت ها از جنس فلانل و بدون دکمه هستند در حالی که پیراهن ها از پنبه یا ابریشم ساخته شده و دارای دکمه های جلو هستند.

مواد اضافی تی شرت شامل نوار یا چسباندن درز، ساخته شده از جناغ یا پارچه سفت دیگر است. صحافی باعث تقویت درزهای یقه و شانه می شود و با پوشاندن درزها از پاره شدن در اثر تنش محافظت می کند. همچنین، می‌توان از کش در درزهای شانه استفاده کرد تا انعطاف‌پذیر باقی بماند.

البته نخ یک عنصر ضروری در دوخت هر لباسی است. برای ساخت یک تی شرت می توان از چندین نوع و رنگ نخ استفاده کرد. برخی از تولیدکنندگان بدون در نظر گرفتن رنگ، از نخ سفید برای درز روی تمام پیراهن‌های خود استفاده می‌کنند و به این ترتیب کار اضافی برای تعویض نخ حذف می‌شود.