درب ضد سرقت سفید موجب فرو ریختگی یک آپارتمان در تهران شد

وقتی می گوییم درب ضد سرقت سفید یک نوع درب امنیتی است یعنی برای ساخت این درب ها از استیل و شیشه و انواع پشم نسوز استفاده شده است اما نحوه ساخت و ترکیب این مواد و درصد ترکیب مواد متفاوت است. در انواع درب برای جلوگیری از انتقال دود، حرارت و آتش در شرایط مختلف.

این نوع درب ها را به شما معرفی کردیم و گفتیم که در داخل این درب های استیل از انواع پشم نسوز استفاده می شود که دمای هشتصد درجه را حدود چهار ساعت تحمل می کند. درب های ضد سرقت استیل به دلیل ساختار بسیار سنگین و خشن معمولا برای واحدهای صنعتی و تجاری، کارخانه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این درب ها بیش از هر نوع درب دیگری توانایی کنترل حریق را دارند، استفاده از آنها در کارخانه هایی که مواد قابل اشتعال می سازند می تواند بسیار کمک کننده باشد.

اما امروزه سازندگان این نوع درب های ضد سرقت دست به کار بهینه سازی و زیباسازی این درب ها شده اند و با ساخت درب های استیل کوچکتر، شکیل تر و زیباتر توانسته اند جای پای خود را بر روی واحدهای مسکونی نیز بگذارند.

باز کنید تا سازندگان بتوانند از این و درها برای واحدها استفاده کنند. همچنین جالب است بدانید که درب های ضد سرقت استیل در پله های ورودی و خروجی اضطراری و درب های اضطراری کاربرد فراوانی دارد.

ممکن است از شنیدن اینکه شیشه به عنوان ماده ای برای جلوگیری از ورود دود و آتش استفاده می شود تعجب کنید. اما باید بدانید که امروزه تولیدکنندگان با استفاده از تکنولوژی تولید انواع شیشه توانسته اند ردپای این ماده اولیه را به صنعت ساخت درب های ضد سرقت باز کرده و از آن برای تولید درب های ضد سرقت استفاده کنند.

این نوع درب ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق دارند اما باید توجه داشته باشید که این درب ها فقط می توانند از ورود آتش و دود به محیطی دیگر جلوگیری کنند و مقاومت آن در برابر انتقال حرارت آتش چندان زیاد نیست.