دمپایی قم بچه گانه موجب راه رفتن کودک زیر شش ماه می شود

هنگام انتخاب دمپایی قم بچه گانه ایمنی باید یکی از دغدغه های اصلی باشد. آن پاهای کوچک معمولاً بدون توقف می‌دوند و می‌پرند، بنابراین کفش‌های بدون لغزش به شدت توصیه می‌شوند. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که اگر نوزادی در خانه دارید، از دمپایی هایی با تکه های کوچک مانند پولک یا چشم های تکان دهنده خودداری کنید.

بچه‌ها به دمپایی‌هایشان استهلاک زیادی می‌دهند، بنابراین دوام و قابلیت شستشو بسیار مهم است. در صورت امکان، سعی کنید دمپایی های بچه گانه با پارچه های محکم و ساختار محکم انتخاب کنید تا در برابر شستشوی مکرر مقاومت کنند.

با طیف گسترده ای از انتخاب های سبک موجود، از شخصیت های حیوانات مبهم گرفته تا دمپایی هایی با یک ظاهر طراحی شده دمپایی، فرزند خود را در تصمیم گیری مشارکت دهید. این یک راه سرگرم کننده برای گذراندن یک بعد از ظهر با فرزندان خود و اجازه دادن به آنها برای کشف سبک خود است.

در ماه های سردتر، جوراب های دمپایی می توانند به محافظت و گرم نگه داشتن پای کودک کمک کنند. یکی از سنتی ترین راه ها برای گرم نگه داشتن پای کودکان، لباس خواب پا است.

این پیژامه‌های یک تکه جذاب از گردن تا پای کودک شما را می‌پوشاند و تقریباً همیشه دارای کفی غیر لغزنده است. این پیژامه های نرم و گرم که معمولاً از پارچه فلانل یا پشمی ساخته می شوند، بسیاری از افراد را به یاد دوران کودکی خود می اندازند.

آنها برای هوای سردتر عالی هستند و به اندازه کافی جادار هستند که به کودک اجازه می دهند راحت بازی کند یا بخوابد. پیژامه های پا به راحتی در سایزهای کودک نوپا در دسترس هستند، اما گاهی اوقات می توانید آنها را تا اندازه بزرگسالان پیدا کنید.

همانطور که می دانید در دمپایی های بچه گانه اجباری است، زیرا به شکل گیری صحیح قوس پا کمک می کند. همچنین در کنار پاشنه، تکیه گاه قوس نیز مهم است. بدون این عناصر، دمپایی برای خانه فقط برای کودکان بالای 4-5 سال قابل انتخاب است.