زنی با ورق گالوانیزه رنگی دست دوم گل های آپارتمانی پرورش می دهد

ورق گالوانیزه رنگی دست دوم پروفیل های متنوعی دارند. شما می توانید یک ورق فلزی را برای ظاهر آن انتخاب کنید اما باید عوامل دیگری مانند شیب ساختار سقف و طول سقف را نیز در نظر بگیرید. عامل دیگری که باید در نظر گرفت نصب است که به دو سیستم تقسیم می شود.

سیستم پیچ به پیچ و مهره نیاز دارد تا ورق فلزی را به سازه سقفی یا سقفی ثابت کند. این سیستم به دلیل سهولت در نصب مانند ورق فلزی با پروفیل استاندارد 760 بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم بدون پیچ از یک براکت یا اتصال دهنده برای نصب ورق فلزی بدون پیچ و مهره استفاده می کند. این سیستم شانس نشتی را بهتر از سیستم پیچ مانند ورق فلزی با پروفیل کلیپ لوک کاهش می دهد.

چهار نکته که صاحبان خانه قبل از خرید ورق فلزی باید بدانند:

ورق های فلزی دارای ضخامت های متنوعی هستند زیرا اندازه های مختلف گیج برای کاربردهای مختلف مناسب است. علاوه بر این، با افزایش ضخامت، استحکام و خواص عایق صدا ورق فلزی نیز افزایش می‌یابد. با این حال، ضخامت ورق مستقیماً بر طراحی، بار سازه و مقاومت ساختمان تأثیر می گذارد. انتخاب ضخامت ورق مناسب برای کاربرد مورد نظر و ساختار خانه، تکمیل مناسب پروژه ساخت و ساز شما را تضمین می کند و به شما کمک می کند از هزینه های غیرضروری مانند تعمیر و نگهداری به دلیل استفاده از ضخامت نادرست ورق جلوگیری کنید. نمونه هایی از ضخامت مناسب و کاربرد آنها به شرح زیر است:

  • ضخامت 0.23-0.28 میلی متر: بهترین برای پروژه های کوچک سقف مانند مسکن موقت.
  • ضخامت 0.30-0.35 میلی‌متر: برای پروژه‌های کوچک سقف‌سازی و دیوارکشی با فاصله پرلین‌ها نه بیشتر از 1.2 متر، مانند مسکن، الحاقات، گاراژها و سایبان‌ها، بهترین گزینه است.
  • ضخامت 0.35-0.40 میلی متر: برای پروژه های سقف متوسط ​​و دیوارکشی های عمومی مانند کارخانه های کوچک یا متوسط ​​بهترین گزینه است.
  • ضخامت 0.40-0.47 میلی متر: بهترین برای پروژه های سقف های متوسط ​​تا بزرگ مانند کارخانه های متوسط ​​یا ساختمان هایی که نیاز به ساخت و ساز با کیفیت بالا دارند.
  • ضخامت 0.47 میلی متر یا بیشتر: برای پروژه های سقف سازی بزرگ مانند کارخانه ها یا ساختمان های بزرگ مناسب است.

در این مرحله، احتمالاً متوجه شده اید که ضخامت ورق فلزی با اندازه ساختمان افزایش می یابد. با این حال، علاوه بر اندازه ساختمان، فراموش نکنید که سبک های راه راه یا پروفیل و فاصله های پارچه ای را نیز در نظر بگیرید.