دختری که با خوردن تخمه هندوانه در اصفهان در سن 20 سالگی باقی ماند

ساده ترین راه برای لذت بردن از تخمه هندوانه در اصفهان تفت دادن آنهاست. و تنها چیزی که واقعاً برای تهیه تخمه هندوانه بوداده در خانه نیاز دارید یک فر، کمی نمک و مقداری روغن زیتون است. بعد از آبکشی و خشک کردن دانه ها، روغن زیتون و نمک را داخل آن بریزید و روی سینی فر قرار دهید.

آنها را در دمای 325 درجه فارنهایت به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزید. برای خوردن، به سادگی دانه ها را بشکنید و میان وعده بخورید همانطور که با تخمه آفتابگردان انجام می دهید.

اگر می خواهید کمی بیشتر تلاش کنید، می توانید دانه های هندوانه جوانه زده درست کنید. دانه های جوانه زده بذرهایی هستند که شروع به جوانه زدن و رشد کرده اند و مردم ادعا می کنند که نسبت به دانه های جوانه نخورده دارای مزایای سلامتی و تغذیه ای بیشتری هستند.

تنها چیزی که برای درست کردن دانه های جوانه زده هندوانه نیاز دارید این است که اجازه دهید دانه ها حدود یک هفته در آب خیس بخورند تا شروع به رشد کنند. آنها به تنهایی به عنوان یک میان وعده عالی هستند، اما وقتی به کاسه گرانولای صبحگاهی شما با ماست یا حتی غلات اضافه شوند، حتی بهتر هستند.

و اگر ساختن تخمه‌های هندوانه جوانه‌زده هنوز هم شما را می‌ترساند، می‌توانید دانه‌های هندوانه جوانه‌زده را به صورت آنلاین یا از فروشگاه‌های مواد غذایی سالم خریداری کنید.

این دانه های گرانبها را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا سطح قند خون ثابتی داشته باشید. منیزیم موجود در دانه‌های هندوانه به تنظیم متابولیسم کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که مستقیماً بر سطح قند خون تأثیر می‌گذارد.

دانه‌های هندوانه حاوی مقدار زیادی روی، مس، منیزیم، ویتامین‌های گروه B، منگنز و پروتئین هستند. آنها بدون اینکه کالری زیادی داشته باشند سیر کننده و اشتها آور هستند. بنابراین، آنها می توانند به عنوان یک میان وعده سالم بین وعده های غذایی برای افرادی که سعی در مدیریت وزن خود دارند، عمل کنند.

اما این بدان معنا نیست که می توانید آنها را در مقادیر نامحدود یا بیش از حد مصرف کنید. برای اینکه هر غذایی برای سلامتی شما مفید باشد، باید آن را در حد اعتدال به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل مصرف کنید.