زنی که بخاطر سنگ قیمتی کوارتز از همسرش جدا شد

سنگ قیمتی کوارتز که نام اصلی آن کوارتز کریستال است در منطقه بسیار وسیعی در جهان پراکنده شده است. این یک گروه معدنی سخت و جامد است که بیش از 10 درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد. آنها کریستال هایی به شکل منشورهای شش ضلعی هستند.

کریستال های نوک تیز بلند می توان آن را در اندازه های مختلفی یافت زیرا می توانند شفاف، نیمه مات، شیری، رگه دار یا مات باشند. اغلب یک قطره آب یخ زده در داخل وجود دارد و وقتی می شکند دوباره به آب تبدیل می شود. این یک نوع بی رنگ و متعلق به خانواده گروه کوارتز است.

کوارتز به دلیل شکل کریستالی مارپیچی منحصربفردش یکی از شفابخش ترین و انرژی زاترین سنگ های روی کره زمین محسوب می شود. این سنگ انرژی را نگه می دارد، جمع می کند، تخلیه می کند، سازماندهی می کند، آن را به مثبت تبدیل می کند.

نگه داشتن سنگ کوارتز در دست، میدان بیومغناطیسی شما را دو برابر می کند. خواص کوارتز کریستال کریستال کوارتز که از زمان های بسیار قدیم در زمینه های جادوگری و درمان استفاده می شده است، از اجزای اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده است.

امروزه یکی از سنگ های پیشرو کیفیت درمان است. در واقع، اصطلاح کوارتز کریستال، خانواده بسیار بزرگی از سنگ ها را توصیف می کند، نه یک نوع سنگ. برخی از اعضای این خانواده با اعلام استقلال به نام خود شناخته شدند. سنگ هایی مانند آمتیست، سیترین، بلودستون، کریزوپراز از این خانواده هستند.

همانطور که در مقالات دیگر خود اشاره کردیم، اگر از کریستال خود برای مدت طولانی استفاده کرده باشید، ممکن است انرژی آن تمام شود. ممکن است شروع به انتقال انرژی منفی که جمع آوری کرده به شما کند. شما آن را به صورت سردرد، حالت تهوع احساس می کنید.

در این مورد، قبل از استفاده مجدد، باید کریستال خود را با دفن یک شبه در زمین تمیز کنید. مانند رز کوارتز، باقی گذاشتن کوارتز کریستالی خود در نزدیکی آمتیست نیز باعث تمیز شدن آن می شود. برای این کار، گرفتن دو کریستال و استفاده از یکی در حین تمیز کردن دیگری مفید خواهد بود. اجازه ندهید دیگران به کریستالی که شما تمیز کرده اید دست بزنند.