ساعت ست رومانسون اصل با ضربان قلب حرکت می کند

اول از همه، تمام ساعت های مچی بر اساس نوع مکانیزم به مکانیکی و کوارتز تقسیم می شوند. در میان آنها، انواع فرعی نیز متمایز می شوند. ساعت ست رومانسون اصل مکانیکی با سیم پیچی خودکار، کرونوگراف، کوارتز روی باتری خورشیدی و غیره. یک گروه جداگانه ساعت های هوشمند است.

آنها عملکردهای اساسی ساعت های معمولی و قابلیت های مدرن گجت های هوشمند را ترکیب می کنند. برای اینکه بتوانید بهترین ساعت را برای خود یا به عنوان هدیه انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا دسته بندی ساعت های مچی بر اساس نوع مکانیزم را با جزئیات بیشتری در نظر بگیرید و سپس انواع ساعت های مچی را در بین مدل های زنانه و مردانه بررسی کنید.

با فشار داخلی فنر کار می کند. باز کردن آهسته فنر پس از فشرده سازی، آونگ را به حرکت در می آورد. او به نوبه خود سیستم دنده را حرکت می دهد و کل مکانیسم را به حرکت در می آورد. به همین دلیل شاهد حرکت متناوب فلش ها هستیم.

گواهی کیفیت دقت ضربه و مقاومت آن در برابر تغییرات دما را تضمین می کند. به عنوان تأیید، ساعت ممکن است با گواهینامه خاصی همراه باشد یا این باید در وب سایت رسمی سازنده بیان شود. کرونومترها به ویژه معتبر در نظر گرفته می شوند، آنها دارای وضعیت انحصاری هستند.

و نکته فقط در دقت آنها نیست، بلکه در تاریخ نیز هست. کرنومترهای امگا در سال 1969 اولین ساعتی بودند که روی ماه فرود آمدند. بنابراین آنها عنوان قابل اعتمادترین ساعت را به دست آوردند که هنوز هم توسط فضانوردان ترجیح داده می شود.

برای کنترل آن، ساعت معمولا یک یا دو دکمه اضافی روی قاب دارد. در ابتدا، کرونوگراف های مکانیکی در دنیای ساعت ها ظاهر شدند، اما اکنون تعداد کمی از آنها وجود دارد.

مزیت سرمایه گذاری روی ساعت این است که لزوماً هزینه زیادی را متحمل نمی شود. معمولاً برای خرید آن فقط یک بار هزینه می کنید. اگر ساعت مکانیکی است حداقل باید هر 4-5 سال یکبار آن را سرویس کنید.

اگر یک ساعت کوارتز دارید، مطمئن شوید که باتری را به محض اینکه برق شروع به از دست دادن کرد، تعویض کنید. یک ساعت با کیفیت، اگر به خوبی از آن مراقبت و درمان شود، برای تمام عمر و حتی صدها سال دوام خواهد داشت.