صابون زعفران و عسل شوینده مورد علاقه رضا صادقی است

وقتی نگران محیط زیست هستید حقیقت این است که صابون زعفران و عسل نسبت به استفاده از ژل دوش یا شستشوی بدن بسیار دوستدار محیط زیست است.

صابون نواری معمولاً در یک جعبه قابل بازیافت بسته بندی می شود و پس از اتمام استفاده از آن، چیزی برای دور ریختن باقی نمی ماند. میکروبیدها در شستشوی بدن نیز بحث برانگیز هستند (و در برخی موارد کاملاً ممنوع) به دلیل تأثیر آنها بر محیط زیست.

صابون نواری معمولاً حاوی این نوع مواد نیست. زمانی که حساسیت خاصی دارید صابون نواری نسبت به صابون ها و ژل های بدن حاوی مواد کمتری است.

آنها معمولاً به مواد نگهدارنده نیاز ندارند تا آنها را در قفسه ثابت نگه دارند، به این معنی که آنها معمولاً فاقد پارابن هستند. همچنین ساخت صابون تخته ای ضد حساسیت آسان تر است.

گزینه های صابون نواری گیاهی و کاملا طبیعی زیادی وجود دارد که ضد حساسیت هستند. وقتی نگران باکتری ها هستید در یک نقطه نگرانی وجود داشت که باکتری‌های مضر روی سطح صابون تکثیر می‌شوند.

مطمئناً درست است که احتمالاً نباید صابون نواری را با سایر اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. اما مطالعات منبع معتبری که به سال 1988 برمی‌گردد نشان می‌دهد که خطر بسیار کمی در آلودگی باکتریایی ناشی از صابون استفاده شده وجود دارد.

هر نوع صابونی که تصمیم به استفاده از آن در حمام دارید، برخی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که همیشه باید یک پرچم قرمز را به نمایش بگذارید. همچنین برخی از ترکیبات رایج وجود دارد که صابون را بر روی پوست شما موثر، ملایم و مرطوب می کند.

گلیسیرین یک پاک کننده گیاهی است که می تواند رطوبت را در سد پوست شما بدون از بین بردن چربی پوست شما ببندد.

لایه‌بردارهای طبیعی، مانند پوسته گردوی سیاه آسیاب شده، بلغور جو دوسر یا هسته‌های زردآلو آسیاب شده، می‌توانند به طور طبیعی سلول‌های مرده پوست را از بین ببرند.