قرص ماشین لباسشویی فیری را مادرشوهر یک عروس به او هدیه داد

در سطح اولیه، همه گزینه های مواد شوینده به شما کمک می کنند لباس های خود را تمیز و تازه کنید. این بدان معناست که بسیاری از انتخاب ها به ترجیحات شخصی و آنچه که برای شما راحت تر است بستگی دارد. نوعی از شوینده بسیار مناسب برای خانم های وسواس قرص ماشین لباسشویی فیری است که رضایت هر کسی را به خو.د جلب می کند.

از آنجایی که قرص‌ها و کپسول‌های لباس‌شویی از قبل اندازه‌گیری شده‌اند، لازم نیست نگران ریختن دوز خود از مواد شوینده باشید. یا بیرون آوردن اسکوپ از جعبه پودر. با استفاده از کپسول‌ها، این کار به سادگی ریختن کپسول در درام هنگام شستشو است. پیزی آسان.

اگر اغلب لکه هایی دارید که نیاز به پیش تصفیه دارند، شوینده قرص می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. می توانید مواد شوینده قرص را مستقیماً روی لکه بمالید تا از قبل آن را درمان کنید.

اگر هزینه برای شما یک ملاحظه کلیدی است، فقط به قیمت بسته در سوپرمارکت نگاه نکنید، بررسی کنید که چه تعداد شستشو از آن دریافت خواهید کرد. این به شما این امکان را می دهد که قیمت تقریبی در هر شستشو را تعیین کنید و به شما کمک می کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشید.

محیط زیست: اگر نگران بسته بندی های پلاستیکی هستید، فراموش نکنید که مواد شوینده مایع غلیظ قدرت پاک کنندگی یکسانی را در بسته بندی های کوچکتر ارائه می دهند.

علاوه بر این، بسیاری از کپسول‌ها و قرص‌های لباس‌شویی در حال حاضر بسته‌های پرکننده‌ای را ارائه می‌کنند، بنابراین نیازی نیست هر بار وان پلاستیکی بخرید. پلاستیکی که برای بسته بندی مواد شوینده استفاده می شود معمولاً می تواند در بازیافت محلی شما استفاده شود.

شما انتخاب خود را کرده اید، کپسول های لباسشویی اینطور است (به هر حال نمی توانید برای راحتی آنها را شکست دهید). اما چگونه مطمئن شوید که هر بار یک شستشوی عالی با آنها داشته باشید؟ ما پاسخ هر سوالی را که دارید دریافت کرده ایم…