لباس خواب عروس موجب فرار یک دختر شد

هیچ چیز بهتر از این نیست که صبح روز شنبه در پی جی های خود استراحت کنید. یا حتی در یک غروب جمعه مستقیماً از محل کار وارد آنها شوید.

و پوشیدن آن‌ها در حالی که یک میان‌وعده سریع در اواخر شب می‌خورید، بسیار راحت است، زیرا کتی که روی لباس خواب عروسی انداخته‌اید، نمی‌توانید به خود زحمت دهید. بیایید با آن روبرو شویم، همه ما این کار را انجام داده ایم!

از طریق این همه گیری حتی بیشتر از این درخواست برای پوشاک راحت وجود داشته است. با تعداد بیشتری از مردم که از خانه کار می کنند نسبت به قبل، نیاز ملی به راحتی دوباره احساس می شود.

همه ما در مورد جلسات زوم شنیده ایم که در آن شخصی یک پیراهن در نیمه بالا و شلوار پیژامه در نیمه پایین خود دارد! اما در حال حاضر بحث جالبی در مورد اینکه آیا پوشیدن لباس خواب در اماکن عمومی (حداقل در دفتر نخ های برند!)

خوب است یا نه وجود دارد. ما پیژامه‌های زیادی می‌فروشیم، بنابراین واقعاً آنها باید از نظر ما لباس اداری مناسب باشند. اما ما احتمالا کمی مغرضانه هستیم… با این اوصاف، ممکن است از دیدن شخصی که پی جی های خود را در سوپرمارکت تکان می دهد، کمی شوکه شویم!

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، فکر کردیم که این موضوع را بیشتر بررسی کنیم – و سعی کنیم به این موضوع پی ببریم که چرا مردم فکر می کنند لباس خواب برای بیرون از خانه لباس نامناسب است.

بحث در مورد این موضوع در سال 2010 توجه ملی را به خود جلب کرد، زمانی که یک فروشگاه تسکو مستقر در کاردیف بیانیه ای در مورد لباس های مناسب خرید صادر کرد، پس از اینکه مشتریان از فروشگاه ها خواستند لباس خواب را هنگام خرید ممنوع کنند.

فروشگاه St Mellons اعلام کرد که “کفش باید همیشه پوشیده شود” و “لباس شب مجاز نیست”. با این حال، سایر فروشگاه های تسکو از این روند پیروی نکردند. دفتر مرکزی تسکو اعلام کرد که آنها در هیچ یک از فروشگاه‌های خود اما در ادامه گفتند که «مردم را به پوشیدن لباس شب تشویق نمی‌کردند زیرا ممکن است باعث خجالت سایر خریداران شود».