وسایل دکوری شیک موجب افزایش قیمت خانه می شود

وسایل دکوری شیک نقش بسیار مهمی در تکمیل و بازدهی طراحی دارند. این جایی است که ما نکات تکمیلی را اضافه می کنیم، شخصیت مشتری را برجسته می کنیم و بافت ها، شکل ها و رنگ های مورد نظر را برای تکمیل دکوراسیون ایجاد می کنیم.

به دست آوردن رنگ مناسب برای دیوارها بسیار مهم است، اما بدون آثار هنری، دیوارها عقیم و ناتمام هستند. سایه لکه روی کف چوبی شما نقش زیادی در گرما و جریان فضا ایفا می کند، اما بدون یک فرش عالی، چیدمان نشیمنگاه زمینی نیست و اتاق فاقد رنگ و شخصیت است.

میزهای جانبی کاربردی هستند و اگر به درستی انتخاب شوند، به طراحی آن سبک اضافه کنید. افزودن لامپ عالی به آن تعادل و سبک می دهد. ما نمی خواهیم عناصری را به خاطر اضافه کردن عناصر اضافه کنیم. هنر وسایل دکوری فرآیندی است که به خوبی فکر شده است که در آن اتاق مملو از “مواد” نیست.

بلکه برای علاقه، بافت، تعادل و عملکرد تزئین شده است. قرار دادن خلاقانه برخی وسایل دکوری به شناسایی فضا کمک می کند. به عنوان مثال، اضافه کردن یک نیمکت شیک و روکش شده با پارچه و رنگ مناسب، سالن و عملکرد آن را مشخص می کند.

میز کنسولی که پشت مبل قرار می گیرد می تواند به ترسیم چیدمان صندلی کمک کند. اضافه کردن چند لامپ شمعدانی در بالا و عثمانی‌های مکعبی زیر آن، عملکرد، رنگ و سبک را به چیدمان لایه‌بندی می‌کند.

بهترین راه برای اطمینان از انجام این بخش از پروژه این است که از ابتدا روی آن برنامه ریزی کنید و بودجه ای را برای آن در نظر بگیرید. اغلب اوقات مقدار مناسبی از زمان جستجو برای یافتن ترکیب مناسبی که مشتری در مورد آن هیجان زده می شود اختصاص داده می شود.

این باید با نگاهی به چیزهایی که مشتری قبلاً مالک آن است شروع شود. جلسه ای را برنامه ریزی کنید که در آن مشتری اقلام مهم خانواده را جمع آوری کند و ببینید چه چیزی در آن فضا به خوبی کار می کند. سپس، به موارد دیگری نگاه کنید که ظاهر و احساسی را که شما و مشتری‌تان برای آن تلاش می‌کنید، بهبود می‌بخشد.