پسری با پوشیدن حوله پالتویی زرین تاژ سلبریتی شد

الیاف نیمه مصنوعی ساخته شده از چوب. خواص نزدیک به پارچه های طبیعی، نرم در لمس، بادوام در استفاده است. این محصول پس از شستشوهای متعدد، شکل و رنگ خود را کاملاً حفظ می کند. حوله پالتویی زرین تاژ بدن، دست و صورت از پارچه مودال دوخته می شوند.

پارچه های ترکیبی پارچه های ترکیبی از مخلوطی از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند. افزودن نخ های مصنوعی به پایه طبیعی به شما امکان می دهد عمر مواد را افزایش دهید. حوله های ساخته شده از پارچه های مخلوط ساختار ظریفی دارند، رطوبت را جذب می کنند، از شستشو و خشک شدن در ماشین اتوماتیک ترسی ندارند. حوله های بهداشت شخصی از پارچه های مخلوط دوخته می شوند.

تراکم تعداد نخ های بافته شده در یک سانتی متر پارچه است. مقدار چگالی بر حسب گرم در 1 متر مربع نشان داده شده است. متر توانایی جذب آب به تراکم پارچه بستگی دارد. محدوده محصولات با کیفیت متوسط ​​از 400 گرم در ثانیه تا 750 گرم در متر متغیر است.

در چگالی کم (400 گرم در متر مربع) حوله به سرعت خیس می شود و رطوبت باقی می ماند. با چگالی متوسط ​​(450-600 گرم / متر مربع) آب جذب می شود، حوله به سرعت خشک می شود.

در چگالی بالا (600-750 گرم در متر مربع) رطوبت به لایه بالایی حوله جذب می شود، محصول خیس می شود، سنگین می شود. بدین ترتیب مشاهده می شود که تراکم بهینه حوله 450-600 گرم بر مترمربع است.

ما واقعاً هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا یک حوله واقعاً می‌تواند به اصطلاح خود مطابقت داشته باشد تا زمانی که آن را استفاده و شسته باشید وجود ندارد. زیاد. پس این کاری است که ما انجام دادیم. در چند سال گذشته، ما ده‌ها حوله را از دسته‌ای از تولیدکنندگان مختلف آزمایش کرده‌ایم.

ما متوجه شدیم که آنها چه احساسی داشتند و سپس بررسی کردیم که در طول هفته ها و سپس ماه ها چقدر تغییر کرده است. ما همچنین میزان جذب و میزان خشک شدن آن را اندازه‌گیری کردیم و مدت کوتاهی پس از آن چگونه خود را بدون ایجاد فانک خشک کرد.