پودر لباسشویی فله ای دلیل اصلی تفاوت رنگ پوست سرخ پوستان با قبایل دیگر است

پودر لباسشویی فله ای و مایع لباسشویی فواید ضد لک دارند، اما اثربخشی آنها ممکن است به نوع لکه بستگی داشته باشد. پاک کننده های قوی که می توانند در فرمول های پودر شوینده گنجانده شوند، اما نه به صورت مایع، به از بین بردن لکه های گل، چمن یا خاک رس کمک می کنند. شوینده مایع به دلیل توانایی آن برای کمک به پاک کردن و از بین بردن لکه های پارچه، بهترین استفاده را برای لکه های چربی یا روغن در وسایل روزمره شما دارد.

هنگام محاسبه هزینه هر بار، مواد شوینده پودری معمولاً در مقایسه با مواد شوینده مایع مقرون به صرفه‌تر هستند. وزن سبک تر آن در مقایسه با مواد شوینده مایع هزینه حمل و نقل آن را کمتر و اغلب تولید آن را آسان تر می کند و خرید آن را برای شما ارزان تر می کند.

از آنجایی که شوینده مایع از آب به عنوان ماده اصلی پرکننده استفاده می کند، بدون توجه به دمای آب به راحتی حل می شود. این منجر به کاهش احتمال تجمع روی لباسشویی یا لباس شما می شود. فقط مطمئن شوید که از دوز مناسب استفاده می کنید تا از تشکیل بیش از حد، باقی مانده یا بوی بد جلوگیری کنید.

مواد شوینده پودری نیز اگر به درستی حل نشوند، می توانند باقیمانده ای از خود به جای بگذارند. این امر می‌تواند باعث ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌های شما یا تجمع در تخلیه ماشین لباس‌شویی شود، به‌ویژه زمانی که با آب سرد یا سخت استفاده می‌شود. استفاده از گزینه آبکشی اضافی، در صورت موجود بودن در مدل شما، می تواند به اطمینان از شستشوی کامل بار کمک کند.

یاد بگیرید که چگونه لکه های مواد شوینده را از روی لباس های خود پاک کنید و چگونه ماشین لباسشویی خود را به طور معمول تمیز کنید تا از تجمع مواد شوینده جلوگیری کنید.

هنگام بارگیری ماشین لباسشویی، همیشه فضای کافی برای حرکت آزادانه وسایل را در نظر بگیرید. لباس هایی که در ماشین لباسشویی محکم بسته بندی شده اند ممکن است مواد شوینده را به دام بیندازند و اجازه ندهند که کاملا حل شود.