پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه موجب آتش سوزی جنگل ها شد

مثلاً در بازار غول پیکر ایدوموتا در لاگوس، نیجریه، صحنه کاملاً متفاوت است. در آنجا پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه مقرون به صرفه غالب هستند. آنها در اندازه های مختلف از بسته های یکبار مصرف ارزان تا کیسه های چند کیلوگرمی هستند. در مناطق روستایی، مواد شوینده پودری اغلب از کیسه های بزرگ به صورت فنجانی به خریدارانی که ظروف خود را می آورند فروخته می شود.

مایعات در هیچ کجا یافت نمی شوند. اینها دو سر بازار جهانی مواد شوینده لباسشویی هستند. مصرف کنندگان در ایالات متحده که به مایعات یا محصولات جدیدتر با دوز واحد غلاف عادت کرده اند، ممکن است از زنده بودن پودرها در آفریقا، هند، چین، آمریکای لاتین و جاهای دیگر در جهان در حال توسعه آگاه نباشند.

پودرها همچنین در کشورهای بسیار توسعه یافته اروپای غربی باقی می مانند، جایی که خانواده ها به دلیل توانایی سفید کنندگی آنها به آنها قدردانی می کنند. پودر در مقابل مواد شوینده مایع با بهبود استانداردهای زندگی در سراسر جهان، مایعات، با رنگ های برجسته و مفاهیم حرکت رو به بالا، به طور پیوسته سهم بازار را از پودرها می گیرند.

با این حال، تقاضا برای مواد شوینده پودری همچنان در حال رشد است. تکانه ممکن است طرفدار مواد شوینده مایع باشد، اما در حال حاضر مایعات و پودرها در بازارهای شوینده لباسشویی در سراسر جهان وجود دارند.

اگر به عنوان آب شهری خود آب مخصوصاً سختی دارید – یعنی آبی که محتوای مواد معدنی بیشتری دارد – استفاده از مواد شوینده مایع تمیز کردن مؤثرتری را برای لباس شما به ارمغان می آورد زیرا با مواد معدنی موجود در لباس به شدت واکنش نشان نمی دهد.

اگر مخزن سپتیک دارید، بهتر است از مواد شوینده مایع استفاده کنید که بهتر از پودر در آب حل شود. نوع ماشین لباسشویی به طور کلی، مواد شوینده پودری می توانند باقیمانده بیشتری را در درام و لوله های ماشین لباسشویی باقی بگذارند که ممکن است به مرور زمان دچار گرفتگی و کپک زدن شوند.

از آنجایی که شوینده‌های مایع به طور موثرتری در آب حل می‌شوند، اعتقاد بر این است که شوینده‌های مایع در صورت استفاده در دوزهای صحیح برای نگهداری ماشین لباسشویی بهتر هستند.