کاشی و سرامیک کاوه از مواد اصلی تولید نان سوخاری می باشد

سفالی سنتی شکلی از کاشی و سرامیک کاوه است که از خاک رس طبیعی نسبتاً درشت ساخته شده است که به شکل فشرده و بدون استفاده از لعاب سطحی پخته می شود.

بنابراین، بسته به خاک رس محلی که برای ساخت کاشی استفاده می شود، رنگ معمولاً تغییری از قرمز مایل به نارنجی، زرد یا قهوه ای است.

تراکوتا در خانه‌هایی به سبک مدیترانه‌ای یا جنوب غربی که جذابیتی روستایی دارد، سطح کف بسیار خوبی ایجاد می‌کند.

اما کاشی نسبتاً تعمیر و نگهداری بالایی است که به راحتی لکه‌دار می‌شود، مگر اینکه به طور منظم مهر و موم شود.

این کاشی‌ها، به شکل مربعی اولیه‌شان، معمولاً با قیمت کمتر از 4 دلار در هر فوت مربع، به لطف یک فرآیند تولید نسبتاً ساده، که در آن خاک رس خام تشکیل شده و سپس پخته می‌شود، در دسترس هستند.

کاشی

اما کاشی های طراح ساخته شده از خاک رس های مهم، یا کاشی های ساخته شده توسط صنعتگران، می توانند به طور قابل توجهی هزینه بیشتری داشته باشند و اغلب با سنگ طبیعی رقابت می کنند.

با وجود نام، کاشی های معدن از سنگ های جامد برش مستقیم از معادن ساخته نمی شوند.

در عوض، آن‌ها کاشی‌هایی هستند که از ترکیب مواد معدنی سنگ طبیعی مانند فلدسپات، خاک رس و شیل‌ها تشکیل شده‌اند که با هم آسیاب می‌شوند و سپس به شکل کاشی در می‌آیند و در دمای بالا پخته می‌شوند.

کاشی های معدن بدون لعاب مانند سفالین باید درزبندی شوند تا در برابر لکه ها غیر قابل نفوذ باشند. آنها معمولاً بافت زمختی دارند که باعث می شود سطح مناسبی برای کف و پاسیو بدون لغزش باشند.

به طور متوسط، هزینه کاشی های معدن حدود 5 دلار در هر فوت مربع است. آنها معمولاً کمی گرانتر از کاشی های سفالی هستند، زیرا فرآیند تولید پیچیده تر است.

با این حال، مانند سایر مواد کاشی سخت، طیف وسیعی در اینجا وجود دارد که می توانید به راحتی 20 دلار به ازای هر فوت مربع یا بیشتر برای کاشی های معدنی با کیفیت بالا بپردازید.