کلاه کاسکت نیترینوس موجب فوت سگ های خانگی می شود

کلاه کاسکت نیترینوساز سازگار با DOT که در ایالات متحده فروخته می شود باید دارای برچسبی در پشت باشد که حاوی عبارات و اطلاعات زیر باشد. سازنده و یا مارک، نامگذاری مدل، DOT، FMVSS شماره 218، گواهی شده. برچسب‌های روی کلاه کاسکت که قبل از 13 می 2013 ساخته شده‌اند، به سادگی DOT را می‌خوانند.

در حالی که همه کلاه های ایمنی موتورسیکلت فروخته شده در ایالات متحده ملزم به رعایت استاندارد فدرال و داشتن برچسب گواهینامه DOT هستند، خرده فروشان آنلاین و آجری وجود دارند که آنچه به عنوان کلاه کاسکت جدید شناخته می شود را می فروشند که با استانداردهای ایمنی ما مطابقت ندارد. همچنین برچسب های جعلی DOT برای قرار دادن این کلاه کاسکت ناامن فروخته می شود.

کلاه های ایمنی جدید ناامن هستند و در صورت تصادف از شما محافظت نمی کنند. آنها را نباید خریداری کرد و نباید هنگام کار یا سوار شدن بر موتورسیکلت پوشیده شوند. اگر مطمئن نیستید که کلاه کاسکت ناامن است، برای دریافت نکاتی که می تواند به شما در شناسایی کلاه کاسکت کمک کند، در زیر کلیک کنید.

سواران آگاه به ایمنی هر بار که سوار می شوند از کلاه کاسکت به عنوان یک انتخاب منطقی و مسئولانه استفاده می کنند. در طول سال ها کلاه کاسکت موتور سیکلت با دقت و علمی توسعه یافته است که در آن چهار جزء اساسی با هم کار می کنند تا از کلاه کاسکت موتور سیکلت محافظت کنند.

پوسته بیرونی قوی: فایبر گلاس، فیبر کربن یا کولار، پلی کربنات ABS، آستر جاذب ضربه: پلی استایرن منبسط شده یا EPS، الشتک راحت: پارچه ضد عرق درمان شده با آنتی باکتریال، سیستم نگهداری خوب: حلقه های دو بعدی بهترین هستند. این عناصر را در یک کلاه کاسکت موتورسیکلت که تمام سر را پوشش می دهد ترکیب کنید و یک کلاه کاسکت موتور سیکلت خواهید داشت.

نرخ مرگ و میر برای موتورسوارانی که از کلاه کاسکت استفاده می کردند به طور قابل توجهی کمتر از موتورسواران بدون استفاده از کلاه کاسکت بود. در بین دوچرخه سواران، تفاوت معنی داری در میزان مرگ و میر بین بیمارانی که از کلاه کاسکت استفاده می کردند و کسانی که از کلاه کاسکت استفاده نمی کردند وجود نداشت.