گردو سنندج خون شما را زیاد و رقیق می کند

آجیلی به نام گردو سنندج نوعی آجیل است که به کاهش کلسترول کمک می کنند به لطف اسیدهای چرب امگا 3، چربی ها و مواد معدنی، آجیل از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند و به ما در حفظ سلامت قلب کمک می کند.

آنها از مغز ما محافظت می کنند این یکی از مزایای اصلی گردو است، زیرا به بهبود ظرفیت عصبی بدن ما کمک می کند. آنها دارای اجزای محافظت کننده عصبی هستند که عملکردهای شناختی و حرکتی پیری را بهبود می بخشد.

آنها انرژی اضافی را فراهم می کنند به لطف مقدار چربی های سالم با منشاء گیاهی. آنها به ویژه برای ورزشکاران توصیه می شوند زیرا به غیر از داشتن امگا 3 دارای مقدار کمی آب هستند بنابراین به شما کمک می کنند تا به سرعت بهبود پیدا کنید.

آنها ترانزیت روده را تنظیم می کنند همانطور که قبلا ذکر کردیم، آنها سرشار از فیبر هستند، بنابراین به روده ما کمک می کنند تا به درستی کار کند. علاوه بر این، آنها نیز سیر کننده هستند.

آنها ماهیچه ها را شل می کنند با مصرف تریپتوفان و ویتامین B6 می توانیم ماهیچه های آرام داشته باشیم، بهتر بخوابیم و مشکلات بی خوابی کمتری داشته باشیم.

گردوهای کالیفرنیا بهترین شناخته شده هستند، بزرگ هستند و معمولاً شکلی منظم دارند. در اسپانیا 80 درصد گردوی مصرفی از این رقم است.

گردوی آمریکایی. اصالتاً آمریکایی هستند، آنها شبیه به کالیفرنیا هستند اما با شکلی کشیده و صاف تر. آنها به دلیل عطر و طعم خاص خود (بسیار مطبوع) متمایز هستند. به همین دلیل برای پخت و پز ایده آل هستند، هم در غذاهای اصلی و هم در سس ها و دسرها.

گردو کاستیلان. این نوع گردوها از درختان گردوی اروپایی یا اسپانیایی می آیند و بهتر است در فصل پاییز مصرف شوند. این رقم نسبت به بقیه آنتی اکسیدان های بیشتری دارد، اما برای حفظ تمام این خواص باید به صورت طبیعی و بدون بو دادن مصرف شود.

سدر. این گردو از روسیه می آید و عجیب ترین موجود در بازار است. آنها به کاهش کلسترول بد کمک می کنند، از جمله خواص آنها ما 70٪ اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن را پیدا می کنیم.